Orang yang selalu membazir makanan wajib guna piring ni

| Khamis, 8 September 2016

Biasa dengar tak?

"Habiskan nasi tu, membazir, menangis nasi tu nanti"

Mak-mak selalu cakap camtu, terus rasa sayang nak buat makanan tu.
Kadang bukan nak buang tapi perut dah kenyang.
Sebab tu la orang cakap berhenti sebelum kenyang kalau makan sebab taknak membazir.

Piring kat bawah kalau kita guna mesti tak sampai hati nak membazir kan?




Thanks sudi baca :)






edit
Catatan Terbaru Catatan Lama
Dikuasakan oleh Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Foto saya

21 years old.
Kidal.
Shaklee Independent Distributor.
Love blogging.

AWESOME BLOGGER

GOOGLE+ FOLLOWERS

MY PAGE VIEWS

Search

Blog Archive

Labels

BLOGLIST

Menu Tab





MIOW MIOW

Jangan lupa tinggalkan jejak korang di shoutbox!

Popular Posts

Follow on Facebook

© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Shikin Shamsudin