Pengorbanan Lelaki Ini

| Ahad, 24 April 2016



Tanggal 5 April yang lepas, genap 3 tahun pemergian arwah mak. Selama tempoh tu, abah yang ganti tempat mak walaupun sebenarnya tak sama cara abah dan cara arwah mak, Tapi sebenarnya abah sangat memahami. Walaupun abah susah, abah tetap nak buat anak dia senang dan happy :"(

Kalau boleh taknak susahkan abah tapi walau macam mana pun elak nak cerita susah kat sini abah macam dapat hidu jugak. Dan diri sendiri pun takleh nak sorok lama-lama bila ada masalah, sebak tu datang cepat ja kalau dengar suara abah dalam call.



"Ya Allah, kau ampunkan lah dosa-dosa ayahku, berikanlah dia kebahagian di dunia dan di akhirat, berikanlah dia kesihatan tubuh badan, lindungi lah keselamatan ayahku walau di mana jua berada, tenangkanlah hatinya, murahkanlah rezekinya, rahmatilah setiap detik kehidupannya, permudahkanlah urusan pelajaranku dan permudahkan lah perjalanan ku menuju kejayaan supaya satu hari nanti aku dapat mengembirakan hati ayahku dan membantunya kelak, sentiasa lah berikan kebahagiaan dan kegembiraan di wajah dan hati ayahku"

AMIN

edit
Catatan Terbaru Catatan Lama
Dikuasakan oleh Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Foto saya

21 years old.
Kidal.
Shaklee Independent Distributor.
Love blogging.

AWESOME BLOGGER

GOOGLE+ FOLLOWERS

MY PAGE VIEWS

Search

Blog Archive

Labels

BLOGLIST

Menu Tab





MIOW MIOW

Jangan lupa tinggalkan jejak korang di shoutbox!

Popular Posts

Follow on Facebook

© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Shikin Shamsudin